אתר קיבוץ בארי
חסר רכיב

28.7.14 - צוק איתן - דף קרבי מספר 7

28/07/2014

 

 

מס' 16994

יום  שני

א' אב תשע"ד

28.7.2014

 

 

 

 

מהדורה מוקדמת   "צוק איתן"   דף קרבי מס'  7

       יוֹמוֹן בּארי

 

 

 

מצח"י נמסר:

 

אתמול שוב הפתיעה אותנו התקשורת בהודעה על גילוי מנהרה. אנו מנסים, דרך דוברות המועצה ליצור איזשהו תיאום והבנה בין הישובים לכתבים הצבאיים - לצערנו הרב ללא הצלחה.

הכותרות שנשמעו: "מנהרה בקיבוץ בארי", הן בומבסטיות ומפחידות. יש להבין כמה דברים בעניין זה:

  1. נקודת הייחוס  של הפרסום, תמיד תהיה על פי הישוב הנמצא מול גדר המערכת בחלק בו התרחש האירוע. אנו כותבים זאת בזהירות כיוון שגם בעניין זה, כאשר התגלתה מנהרה מול כיסופים – מסיבה לא ברורה "קיבוץ בארי" נבחרה כנקודת הייחוס לפרסום התקשורתי.

  2. "יער בארי" ואפילו "סינגל בארי" הם תיאורי מקומות הנפרסים מעלומים דרך בארי, רעים וכיסופים. אירוע שהתרחש במקומות אלו, בגלל השם "בארי" בתיאור המקום – יזכה את קיבוץ בארי בסיקור התקשורתי, גם אם בפועל היה זה קרוב יותר לרעים, כיסופים או עין השלושה.

 

נכון לבוקר זה, אומר הצבא כי מה שאתמול נחשד כמנהרה – התגלה היום כלא נכון. אך יש להניח, כי פרסומים עתידיים בעניין זה ימשיכו להיות. אלו הם הלחם וחמאה של הכתבים הצבאיים. אנו נדע להתמודד איתם.

 

 

מספר בקשות:

תקשורת – הפניות מהתקשורת הן רבות.  אנו משתדלים לשלוט במסרים העוברים לתקשורת. לעיתים, מוציאה התקשורת דברים מהקשרם, מחברת בין חומרים שונים שהם צילמו וכתוצאה מכך, מתקבלת תמונה מעוותת. בקשתנו היא – כל פניה שאתם מקבלים מגוף תקשורתי כלשהו – הפנו את הבקשה למנצ'ר - המשמש כדובר של צוות צח"י.

 

צבע אדום, אזעקות – בקיבוץ ומחוץ לו, כוחות רבים.  לכוחות אלו מערכות שונות להתראה מפני ירי רקטות. לפעמים במקביל "לצבע האדום", נשמעת צפירה עולה ויורדת או אזעקה קצת משונה של "צבע אדום".

הכלל הוא כזה: אם יש ספק – אז אין ספק! כלומר, נדמה לכם ששמעתם משהו – כנסו לממ"ד!

 

 

צוות צח"י.

 

 


חסר רכיב